۱۷ پاسخ

نگران نباش. طبیعیه عادت می‌کنی

اگه دیدی داره زیاد میشه دکتر برو عزیزم

تو که الان نباید افسردگی بگیری کنار یار عزیزم 😂🥰
بگو یکم یار نازتو بکشه خوب میشی

اره بخاطر هورمون هاته اصلا نگران نباش عزیزم
اگه دیدی بدتر، شدی برو ماما خودش بهت میگه چیکار کن

قدم نو رسیده مبارک 🙏🏼🌸
عزیزم درد زایمان طبیعی چطور بود یکم برامون میگی؟
واقعا اونجور ک میگن سخت و طاقت فرساست؟

اشکالی نداره من سردخترمم همین بودم همش گریه میکردم
خواهر چیشد موضوع شوهرت همش بفکرتم

عهههه تو زایمان کردییی😍😍😍😂
من تازه الان دیدمت
تایپکاتو خوندم .. در مورد اون موضوع
خیلیییی خوشحال شدم واقعااا
برا منم دعا کن حتما🥺

من هنوزم همینطورم و هرچی سعی میکنم به بهتر شدن حالم کمک کنم بقیه میرینن توش

طبیعیه هورمونات بهم ریخته
خودت رو تلقین به افسردگی نکن
هممون همینیم من هنوزم یکی بهم میگه بالا چشمت ابروعه بهم بر میخوره‌ گریه میکنم😂😂

طبیعه من برا پسربزرگم همنجوری شدم

روزای اول بعد زایمان آدم خیلی دل نازک میشه بعد بهتر میشی

طبیعیه هورمونا تو بارداری خیلی بالا میرن بعد زایمان افت میکنن اینجوری میشه

من اگ جات بودم اصن سمت گوشی نمیومدم همش بغل یار بودم مشغول ملچ ملوچ😂💔

اشکال نداره گریه کن سبک بشی
ولی مواظب خودت باش اگ کمکی داری سعی کن بیشتر بخوابی و استراحت کنی
قرص اهن رو ادامه بده کم خونی یکی از عوامل افسردگی

طبیعیه عزیزم جلو گریتو نگیر گریه کن ولی ب افسردگی فک نکن ماهمه این دوران رو گذروندیم

منم اینجورم

به خاطر هورمونات هست به خودت تلقیت نکن

سوال های مرتبط