من سر بچه اولم افسردگی گرفتم از شوهرم و بچم بدم میومد ولی هرچی زمان گذشت بهتر شدم سر این زایمان خوب بودم ولی نمیدونم چرا یه هفته میشه کسل بی حوصلم
حوصله کسیو ندارم مخصوصا شوهرم خستم خیلی هم از لحاظ روحی هم جسمی با دوتا بچه جونی نمونده برام دلم میخواد یه روز هم شده تنهاشم
مخصوصا برا من ک سینمو نمیگیره😭
یه سینمو هم میگرفت ک زخم شده
بروپارک..
منم همینطورم کاشکی این روزا بگذره
من از الان دچار افسردگی شدم متاسفانه 🥺
اخ گفتی من هنوزم همینطورم
بچه اوله؟؟منم برای اولی اینجوری بودم اما الان نه اصلا حالم خیلی بهتر از ایام بارداریه
والا ماهم هنوز ک هنوزه این حس و حال و داریم 😑
من هنوزم کنار نیومدم😢
من از اللن که حساس شدم دوس دارم گریه کنم🫠
تنها نیستی گلم .منم همینطورم.ولی میگذره همه چی خوب میشه
من پرتوقع ام شدم ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.