بدددددد همش دلم میخاد همسرم پیشم باشه ک چون خانوادش اینجان اونم دوره ازم 🥲 حالم ب شدت بدهههه
منم اینجوریم تا تنها میشم دوس دارم گریه کنم حس افسردگی دارم فک میکنم دیگ اون آدم سابق نمیشم البته سر بچه اولمم اینجور بودم ولی بعدا بهتر شدم فک کنم واسه اینه که زیاد بیرون نمیرم
بله دقیقاااا منم همینطورم همش گریه ام میگیره یکبار خوبم یکبار بد بی دلیل هم گریم میگیره
میگن ماه اول طبیعیه اما اگه ادامه دار شد از مشاور کمک بگیر
منم اینجوریم دلم میخاد همش گریه کنم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.