بخاطر افت شدید هورمونا بعد زایمانه
هورمونایی که تو 9 ماه کم کم تغییر کردن با زایمان یهو بشدت افت میکنن
زمان میبره تا خوب بشی
منم همینجوری بودم مدام گریه میکردم، بچه ام دو روزش بود زردی گرفت از یه طرف مدام بهم میگفتن شیر نداری
خلاصه که حالم خراب بود ولی کم کم خوب میشی
دختر خوب دو روز خاستی بره
عزیزم سعی کن سرگرم شی خوش بهت بگذره گریه نکن
همه ما همینیم ،من که از پایین تا بالای شگمم پر از ترک شده ، پس بمیرم دیگه
فداتشم تازه دوروزه زایمان کردی از خودت توقع چی داری کم کم جمع میشه از قبلشم بهتر میشه
اونا ب خاطر نینی تو اومدن دیگه 😍
همه رو دور هم جمع کرده بده
ب چیزای خوب فکر کن
ب اینکه دیگه حامله نیستی 😀
والا من ک از خدامه این دوهفته زودتر بگذره تموم شه این حاملگی
دوستم قشنگ یک ماه بعد از زایمانش بود شکمش رفت پایین تره الان که چندماه میگذره قشنگ صاف شده البته کمربند هم بست یک ماه بعد از زایمانش
وای خیلی بده آدم نیاز به استراحت داره میریزن سرش
من میدونم زایمان کنم مامانم خونمون تبدیل میکنه به هتل خودش میاد که هیچ هر کی هم ببینه میاره🥴🥴🥴
اگه رو در وایسی نداری یه چوری بهشون بفهمون اذیتی برن
خوب دختر بهتره ک نزار برن..اگه برن بدتر افسرده میشی نزار نرن بیشتر شلوغ کن من کلا مامانم همسرم بود هیچ کس نیومد نزار خلوت شه دورت
۲ روزه زایمان کردی عجله نکن.متل منم هست هنوز اما کمتراز روزلی اول.
این شلوغی دورم ک نگو روانی شدددم.
منم همش گریم میگرف تا دیروز طبیعیه ب خودت فشارنیار
هنوز دو روزه زایمان کردی صبر کن میره خودش
سعی کن به چیزای منفی فکر نکنی
منم افسرده شدم همش گریه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.