۷ پاسخ

آره عزیزم
خیلی ها اینطورین بعد زایمان
واقعا دوران سختیه
من اینقدر سردرگم بودم و ترسیده بودم از مسئولیت
مدام گریه میکردم و هی میگفتم حالم خوب نیس
زندگی ادم یهو زیرو رو میشه ، ادم فکر میکنه از پسش برنمیاد ، عذاب وجدان داره نسبت به بچه و دلشم برا روزای قبلش تنگ میشه
واقعا حسای عجیبی میاد سراغ ادم و همش اذیت کنندس، مخصوصا تو این وضعیت
بدن ادمم کلی ضع داره واقعا نمیکشه
ولی‌ نگران نباش ، آروم آروم برات آسون میشه ، و مطمعن باش از پسش بر میای
طول میکشه و یه مدت قراره سختی بکشی
ولی مراقب خودت باش و سعی کن حال خودتو خوب کنی و اگه شرایطش هست حتما این مدت از بقیه کمک بگیر تا یکم به اوضاع عادت کنی

خواهر جان منم مث توعم بچه زردی داره تازه سینمم نمیتونه بگیره نوک نداره شیرم ندارم دارم بهش شیرخشک میدم ولی میگذره گریه نکن درست میشه ما مادرا باید قوی باشیم

منم اینجوریم دلم میخواست الان خونه بابام بودم رام دوره نمیتونم برم دلم شلوغی میخواد

دوران سختیه ان شاالله حال دخترت زود خوب بشه . منم الان درگیر هورمونای بعد از زایمانم آدم حالش دگرگون میشه طبیعیه ولی خودتم باید کنترلش کنی تا افکار بد اومد پسشون بزن

منک بچم ان ای سی یو دارم روانی میشم ولی باز خدمو نگه میدارم
من حتی پسرمو ندیدم جز ی عکس🥲😔😔

منم مثل شمام دخترم زردی داره دکتر خوب نمیشناسید؟

عزیز منم تو این حالت بودم .این دوران هم میگذره

سوال های مرتبط