۳ پاسخ

عزیزم خداروشکر ک نینیت سالمه و کنارته عکسش رو دیدم هزاررر ماشاالله ب این فکر کن ک تموم شد و این روزام میگذره

طبیعی زایمان کردید یا سزارین
مگه خیلی سخت بود ؟

چرا گلم طبیعی، بودی

سوال های مرتبط