افسردگی گرفتم چه کنم. همش گریم میگیره الکی

۷ پاسخ

طبیعیه از یه ماهگی میفتی رو روال

منم چند روز اول اینطوری بودم و عصبی به مامانم و مادر شوهرم که پیشم بودن گفتم حالتمو که درکم کنن و الان اکیم توام انشاالله خوب میشی به نظرم پنهان نکن بگو حالت خوب نیست و از همسرت بخواه که کاری کنه بهتر بشی مثلا من روزای اول غروبا این حالت میومد سراغم و میگفتم بریم دور بزنیم و واقعا بهتر میشدم

منم الان اینطوریم

منم اینطوری بودم حتی گریه میکردم که بچم لاغره🥺

منم همین طورییم اصلا حال ندارم صحبت کنم با کسی همسرمم فک می‌کنه با از اون ناراحتم 🥲
کلا یه وضعیه
ولی به خودم فضا میدم می پذیرم که عادیه و میگذره
تو هم اصلا خودتو اذیت نکن هرکاری حالتو خوب می‌کنه اونو انجام بده من خرید مثلا حالمو خوب می‌کنه تا حدی

چرا عزیزم

منم سر دخترم همینجوری بودم. ب دکترت بگو بهت دارو بده

سوال های مرتبط