طبیعیه از یه ماهگی میفتی رو روال
منم چند روز اول اینطوری بودم و عصبی به مامانم و مادر شوهرم که پیشم بودن گفتم حالتمو که درکم کنن و الان اکیم توام انشاالله خوب میشی به نظرم پنهان نکن بگو حالت خوب نیست و از همسرت بخواه که کاری کنه بهتر بشی مثلا من روزای اول غروبا این حالت میومد سراغم و میگفتم بریم دور بزنیم و واقعا بهتر میشدم
منم الان اینطوریم
منم اینطوری بودم حتی گریه میکردم که بچم لاغره🥺
منم همین طورییم اصلا حال ندارم صحبت کنم با کسی همسرمم فک میکنه با از اون ناراحتم 🥲
کلا یه وضعیه
ولی به خودم فضا میدم می پذیرم که عادیه و میگذره
تو هم اصلا خودتو اذیت نکن هرکاری حالتو خوب میکنه اونو انجام بده من خرید مثلا حالمو خوب میکنه تا حدی
چرا عزیزم
منم سر دخترم همینجوری بودم. ب دکترت بگو بهت دارو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.