تو هم🥲
کاملا طبیعیه منم داغون بودم خوب شد خداروشکر
منم مثل تو . من یواشکی گریه میکنم خیلی حس های بدی دارم دلم میگیره
چرا بعضیا پس اصن عین حیالشون نیس!!من نمیدونم قراره چجوری بشم خدایا
بعد زایمانم افسردگی داره؟ فک میکردم حین بارداری فقط افسردگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.