۵ پاسخ

تو هم🥲

کاملا طبیعیه منم داغون بودم خوب شد خداروشکر

منم مثل تو . من یواشکی گریه میکنم خیلی حس های بدی دارم دلم میگیره

چرا بعضیا پس اصن عین حیالشون نیس!!من نمیدونم قراره چجوری بشم خدایا

بعد زایمانم افسردگی داره؟ فک میکردم حین بارداری فقط افسردگی داره

سوال های مرتبط