۵ پاسخ

من ۳و خورده ای بود دارو میخورم

مال من ۳ و خرده ای بود در حالت عادی اصلا تیروئید محسوب نمیشه ولی دکترم گفت تو بارداری باید زیر ۳ باشه دارو میخورم

من گرفتم، ولی تا آخر بارداری فقط باید مصرف کنم،بعدش دیگه نیازنیست

منم عزیزم ،من سر بارداری اولم گرفتم دیگه روم موند متاسفانه🥴🥴🥴

هفت
نمیدونم میره یانع
احتمالا بره

سوال های مرتبط