من ۳و خورده ای بود دارو میخورم
مال من ۳ و خرده ای بود در حالت عادی اصلا تیروئید محسوب نمیشه ولی دکترم گفت تو بارداری باید زیر ۳ باشه دارو میخورم
من گرفتم، ولی تا آخر بارداری فقط باید مصرف کنم،بعدش دیگه نیازنیست
منم عزیزم ،من سر بارداری اولم گرفتم دیگه روم موند متاسفانه🥴🥴🥴
هفت
نمیدونم میره یانع
احتمالا بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.