۹ پاسخ

من هم سر دخترم داشتم هم این دومی ،لامصب از اولین ماه ها که میگیری دیگه باید تا انتها بخوری نباید قطعش کنی

من 3ماهگی تیرویید پرکار بارداری گرفتم ولی رفتم دکتر غدد گفت احتیاجی به قرص نیست فقط ماه باید ازمایش میدادم چک میشد و وارد 7ماهگی که شدم کامل تیروییدم خوب شد

من تیرویید کم کار گرفتم قرص میخورم روز درمیون یکی ونصفی

من کم کاری گرفتم

من.
بارداری اولم گرفتم. بعد از زایمان خوب شد. یک سال بعد دوباره گرفتم. الان هم دوزش رو بیشتر کردم

من کم کار گرفتم تا 7/5 رفت و قرص 100 مخوزم

من تیروئيد دارم ولی نمیدونم قبل بارداری یا بعدش گرفتم الانم قرص مصرف میکنم

من داشتم از قبل قزص مصرف کردم صفر شد ولی دکتر گفت ادامه بده قط نکن

من. ترویید پرکار گرفتم با قرص کنترل شد

سوال های مرتبط

مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری