۲ پاسخ

بله من تو بارداری گرفتم ۲بود تا ۴ماهگی تو بارداری خوردم بعد ولش کردم دفعه بعد که رفتم ازمایش دادم شده بود ۴ دیگه تا موقع زایمانم مرتب خوردم ۲ماه بعد زایمان رفتم دادم کامل رفته بود البته من از قبل نداشتم فقط بخاطر بارداری گرفته بودم

اکثر خانما تیروئید دارن و بیشتریا تا اخر عمرشون باید داروشو مصرف کنن‌...بعد از بارداری حتما آزمایش بدین و چک کنین و پیش متخصص غدد و داخلی ببرین ببین چی میگن...

سوال های مرتبط