۹ پاسخ

ان شالله بسلامتی بدنیا بیاد برا منم دعا کن گلم

کدوم بیمارستان میری؟

کدوم بیمارستان میری

عزیزممم موقع زایمان برای منم دعا کن 🥹💕👼💖

یکم بزار تایم بگزه هر ۵ یبار دردت گرفت برووگرنه اذیتت میکنن آنقدر که دست میندازن برای بیمارستان مامان گرفتی ؟

در هر۱۰قیقه ۶بار. یا هر ۵دقیقه دویا سه بار بگیره وقتشه.. ساعت بگیر

بله برو

تایم بگیر ۵دقیقه ای بود برو

بله برید

سوال های مرتبط