۵ پاسخ

حتی اگه نخوریم تا موقع زایمان بالای 3 کیلو میشه دیگه اگه بيشتر باشه واقعا جر میخوری😂🤦‍♀️

بنظرم نخوری بهتره سعی کن با تغذیه طبیعی وزن بگیری این پودرا و اینا که شاید خیلیم خوب نباشه من خودم یه مدل ۹۰۰ هزار تومنیشو که از لیدی میل بهتره خریدم ولی بازم دوس ندارم اینو بخورم

نه بذار اخرهاش بخور چون زیادم سنگین بشه ماه آخر اذیت میشی

چندگرفتی لیدی میل؟

خوبه وزنش نیازی نیست بخوری

سوال های مرتبط