اره پسر من میگیره همرو
خیلی شکمووووعه😐😂
من بچم از یک هفتگی پستونک خورد شیشه ام از یکماهگی دادم تاالان سینه ام ول نکرده خداروشکر
من همه رو میگیره
دخترم هم سینه میگیره هم شیشه هم پستونک
🤚 فعلا که هر سه رو میگیره
آره من
بله
ولی تغذیه اصلیش شیرخشکه
سینه و شیشه میخوره ولی پستونک ۴۰روز اول خورد خودم دیگه بهش ندادم و اشتباه کردم.
بله دختر. من
بچه من فقط سینه خودم هیچی نخورد دیگه
بله عزیزم البته دختر من پستونک نمیگرفت تازه دوروزه گرفته اونم چندتا مدل مختلف امتحان کردم تا گرفت
من بچم سینه و شیشه میخوره ولی پستونک رو نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.