شیر خشک
شیر خشک
شیر خشک

تصویر
۱۴ پاسخ

گلم شرایط جنگی ینی بهران شیر خشک هم غذای نوزاده نباشه نمیشه شما باید به فکر بچتون باشید با این مملکت ک هیچی سر جاش نیست فک نکن چون فقط همه تند تند خریدن نایاب شده خیلی ها انبار میکنن ک گرون بشه هیچ کس دلش برای منو تو نمیسوزه تو این شرایط شما فقط وظیفه داری بچه خودتو زنده و سالم نگه داری

من از اول که بچم له دنیا اومد به این فکر کردم مملکت ما رو هواست برای همین شیر خشکی انتخاب کردم که همیشه در دسترس باشه دیدم اپتامیل کمه و نان همیشه در دسترسه از همون اول نان دادم

منم دقیقا همینجوری بود
پوشک نمیخریدم و یا کلا بقیه لوازم رو میکفتم به اندازه
تا گرون شده و کم شد دیدم همه خوار خوار میخرن و کارتنی پر میکنن
منم خریدمم وقتی هیچ کس به ما توجه نمیکنه ما چرا فکرشونو بکنیم

والاماهم داروخونه آشنا داریم ولی اونا خودشوننم سهمیه بندی هستن چه جوری یهو ۳۰تابهت دادن

خوب کاری کردی عزیزم بچه بجزء شیر هیچی نمیتونه بخوره از همه چی باید به فکر شیر خشک باشی اگه گیرت اومد بازم بخر

چطوری 20 تا 30 تا میخرین داروخونه به ما 2 تا یا نهاااایت 4 تا بیشتر نمیده

والا من از دو ماه قبل ب علاوه سهمیه اش ازاد هم خریدم اضافه ۲۰،۳۰ دارم توی دو ماه کم کم خریدم چون مردم کشورم و دولت و بخوبی میشناسم بچه چیزی نمیخوره جز شیرخشک که

ولی خداییش تو شهر ما همه داروخونه ها شیر خشک ریخته

😂خواهر تو دیگه رسما احتکار کردی ۳۰ تا قووطی
ولی خب طبیعیه مادر همیشه نگران بچشه ما گوشت و مرغ گیرمون نیاد نمیخوریم یچی دیگه میخوریم ولی شیر خشک چیزیه ک نمیشه بگی خب نبودم نبود یچی دیگه میدم

ولی تهران با اینکه همه ۱۰‌تا ۱۰ تا میگرفتن بازم شیرخشک همه جا بود
در کل اپتامیل پرونوترا شرکتش از اول اذیت می‌کرد درست حسابی پخش نداشت الانم یه هفته س تو داروخونه ها پخش نکرده

خداییش پول ۳۰ تا چقدر شد برای چند ماه بس میکنه
میخوام برم پولش از شوهرم بگیرم
چون قدر نمیدونه من شیر خودمو به بچه میدم

سلام عزیزم توی این موقعیت شیرخشک غذای خودمون که نیست بگیم نخوریم یا کمتر بخریم همیشه چهار پنج تا اضافه تو خونه داشته باش من از برج ده که شلوغ شد هر روز دو سه تا قوطی خریدم الان تو شهر ما اصلا پیدا نمیشه ولی خدارو شکر تا دوماه شیرخشک ذخیره دارم

گلم تواینجور وقتا همه به فکر رفاه خودشونن..این ی چیز کاملا طبیعیه..

کار خوبی کردی...خیلیا رحم ندارن فقط حرص میزنن میخرند ب بقیه نمیرسه

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان Masih😍😘 مامان Masih😍😘 ۱۲ ماهگی