خانوما سونو ک برا هفته ۲۸ می‌نويسن برا چیه؟

۴ پاسخ

سونو رشد هست ، حالا بعضی از دکترا در کنارش سونو داپلر هم مینویسن که برای بررسی جفت و خون‌رسانی به جنین و چسبندگی و این چیزاست

چسبندگی جفت و سونو رشد نوشته بود برام چون فشارم یکم بالاس سونو رشد رو زودتر انجام داد دکترم

سنو دالپر جفت رنگی برای من نوشته الان.براچیه؟

سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری