۳ پاسخ

هیچکار نتونستم بکنم هر نیم ساعت هم شیر میخواد پدرم رو در آورده خواب درست نداره منم خواب ندارم

شبا بیدار میشد یکی دوتاشو آبمیوه و آب و شیرخشک میدادم
الانم دو هفتس ک کلا شیر خودمو قط کردم
خوابش بهتر شده ولی بهونه رو میگیره هنوزم

هیچی میدم بخوره. البته وقتایی ک شام حسابی میخوره شیرم کمتر میخوره.

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۲ سالگی
مامان Shahin🧸🤍 مامان Shahin🧸🤍 ۱ سالگی
مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی