خانوما جواب آزمایشم چطوره بقیشم تو تایپنک میزارم

تصویر
۶ پاسخ

قندت خوبه. یکم کم خونی انگار داری

قندت لب مرزع🙄

تیروئیدتم خوبه. عفونت ادراری و دفع پروتئینم نداری

اون گلبول سفید و قرمزم ک کنارشون زده بالا و پایین ولی باز باید دکترت نظر بده

قند یکساعتت بالاس

‌.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیرا مامان آیرا هفته سی‌وششم بارداری