برامن خیلی وقته پایین
چه بامزس🥰🤩بالا بالاها سیر میکنه.جاش خوبه
دو هفته دیگه
این شکم منه چرا شکم نمیارم اخه تو ۲۷و۴روزم وزنش۱۰۴۸بود هر روزم از خواب بلند میشم کره بادوم زمینی با نون میخورم مغز و بستنی و پودر لیدی و خرما میخورم بی تاثیر بودن واقعا🥴
چه باحاله شکمت🫠♥️
اخر ۳۷ هفته تقریبا
عزیزم چ شکمت خوبه قبلا چند کیلو بود وزن نینی ۲۸اینا چند بود
چ خوب ک فقط شکمت اومده بالا و بقیه ی اندامت سرجاشه
من هنوز پایین نیومده 🥲🥲
منم بالاس😂😂
من تاالان نیومده پایین
خعلی بالاس😍😁
٣٦ هفته به بعد
يه روز صبح از خواب بيدارميشي ميبيني زير سينت خاليه. دست ميزني فرو ميره تو
حس جالبيه
هنوز زوده فک کنم دو هفته آخر
فکنم ۳۶ ب بعد
زوده حالا یکماه دیگه جا داری
اوخیییی🥲
جان چقدر بالاس 🥲🤭😁🥰😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.