اینم از طلبه ها
همشون ادای مسلمان هارو در میارن
پخش نکن
ولی هرکس آمد خبر آورد نشون بده
بگو برام مهم نیس نمیخاست جوابشو بدم وگرنه این مدرکارو دارم ازش بی ابروش کنم
کل طلبه ها ادا دارن ک من بهترینم خدا شناسم و اخر از زیر سرش چیزی پبدا میشه ما هم فامیل دورمون طلبه و چادری و حجابی بود درحدی ک دستگش میپوشید میگفت دستمو نامحرم نبینه با ما قطع ارتباط کرده بود میگفت شما چادر سر نمیکنین بعدع ی مدت شوهرش دید چ کار های کرد فیلم اینا داشت طلاق داد درکل هرکار بدی از طلبه ها درمیاد ازش دوری کنبن حتی استوری هم گذاشت ادم حسابش نکنین
این مذهبی ها رو خدا هم تا حالا نتونسته بشناسه!!!! اینا صیغه کردن بخشی از جهادشونه، داداشت که میگی به کشتن داد، میخواین بازم قربانی بدین؟؟؟
سکوت و قطع رابطه برای همیشه بهترین کاره، جوری که از کنارش اتفاقی هم رد شدی سلام و علیک نکنی
وای. خدا رحمتش کنه راست میگن همینا که ادعای دین داری شون میشه از همه بدترن
ولش کنید هر کی هم هرچی بهتون گفت جوابش و بدید بگید ماباهاش درارتباط نیستیم هرکاری میکنه به خودش مربوطه بالاخره یه جا باید تمومش کنید
طلبه !؟ یا طلب کار
اگ طلبه باشم ک واقعا من سکوووووووووت
بدم مگه میشه با این طلبه ها در افتاد
فقط واگذار کنید به خدا تمام
هر چی میکشیم از همیناس، ریشه کن ب حق خدا، چن روز پبش دوتا دختر خانوم چادری با ی سینی چایی و چن تا کاسه آش رفتن سمت این سرکوب گرا وسط هر چهار راهی وایستادن، با ی قر عشوه ای ب اینا کوفت تعارف میکرد، حال آدم بهم میخورد، ولی ب نظرم هرکی خبررسون بود، نشونش بده، بزار فهمن چجوری آدمی هستش، همه جا سکوت خوب نیس داره از سکوت شما سو استفاده میکنه
ازش شکایت کن این بهترین کاره مدارکتم تو دادگاه نشون بده
فقط میتونم بگم که بمیرم برا دل مادرت و خودت خدالعنت کنه عروستونو الهی اگه مقصر بوده تو خودکشی برادرتون خدا تقاصشو ازش پس بگیره گلم خیلی سخته ما یه لحظه ام نمیتونیم مادرتون و شمارو درک کنیم
اگه بچه نداشتن که کلا بیخیالش بشید
یبار قاطعانه بگو یبار دیگه ازین استوری ها بزاری. تمام پیامک های ک داشتی رو استوری میکنم همه بفهمند چ ب چیه
حالا برادران فوت کرده تسلیت میگم اگر بچه ندارن دیگه شر زنش از سرتون کم شده بیخیال بشید.
و اینکه بگم این ذات بد بالاخره ی روز عیان میشه
خدا بهتون صبر بده.
بنظرم بش بگو ببین اگ دهنتو نبندی پتتو رو آب میریزم با سند و مدرک.اونوقت علی میمونه و حوضش
البته توو پیام یا پشت تلفن نگو رو در رو بش بگو
عزیزم بنظرم خودت بهش بگو اینکارات روتموم کن وگرنه منم مجبور میشم خیلی چیزار راجب تورو تو استوری کنم عزیزم
پخش نکن میره ادعای حیثیت میکنه براتون بد میشه هر کسی حرفی زد پیاماش نشونشون بدید تا مردم بدونن چرا عزیزم منو لغو دوستی زدی
ولش کنید
از سر و کله زدن باهاش چی عایدتون میشه جز اعصاب خوردی
یادت نره همین بحث و جدلا باید مرگ برادرت شد
ولش کن اینجورافراد هیچگونه خط قرمزی ندارن خطرناکن
فقط میتونم بگم اینطور آدما مریضن باید درمان بشن
خدارحمت کنه برادرت رو عزیزم حیف که بخاطر همچین زنی خودکشی کرده به نظرم یکبار برای همیشه هرکسی بهتون خبر داد بگو اون دیگه هیچی ما نیست لطفا اینقدر مثل کلاغ خبر نیارید برامون
الان برادرت فوت شده؟؟
قطع کنین دیگه باهاش
بدم میاد ازینا که حرفاشونو تو استوری میزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.