سلام مامان هایی ک پسر دارین ( به دنیا اومده )، پسر داشتن چجوریه ؟

۱۴ پاسخ

داداش داری ؟
یکی عینه داداشت رو مخ و رو اعصاب ولی کوچولو تصور کن

اصلا نمیشه گفت دختر ارومه پسر شلوغ
بستگی‌ به ژنتیک و تربیت داره
ببین شوهرت اخلاق و رفتارش چطوره پسرتم همون مدلی میشه
از لحاظ شیطنت هم دیگه بستگی به خودت شوهرت و مخصوصا داییش داره اگر برادر داری
هردو جنس میتونن اروم یا شلوغ باشن
اینم درنظر بگیر که بچه بچگی میکنه،شیطنتش رو داره و درکل اولین باریه که داره تجربه میکنه دنبال اموزش و کشف کردن هست
در پایان تربیت و رفتار والدین خیلی مهمه عزیزم

خوبن ولی زیادی شلوغن ومثل دخترا زیاد نازنازی نیستن ولی پسرم ازشوهرم بیشترنازمومیکشع باورمیکنی.گاهی کع میگم کمرم دردمیکنه یاسرم میگه آب بیارم خوب شی یا بخواب تاخوب شی باز تندتندم میپرسه خوب شدی فداش بشم.ولی گاهیم منو تامرزانفجار میرسونه که کتکش بزنم 😅

بنظر من دختر داشتن یه تجربه تابع دغدغه هاش بیشتراز پسره ولی همه چیش شیرینه مثلا الان مشکلات منودخترم اینه دخترم مدام دنبال لباس پوشیدن واماده شدنع مدام درحال ریختوپاش لوازم آرایشی هاس مدام درحال رقص و صدای آهنگش دیوونم می‌کنه همش دنبال کاراییه که مربوط ب منع و این براادم هم قشنگع هم زور داره😂😂ولی حس میکنم پسر داشتن کسل کننده وشیطونیاش اصلا قشنگ نیس و حوصله سربره .این نظر کنه البته تجربه نکردم

میدونی اگه اعصاب داشته باشی خیلی خوبه چون خیلی دنیاشون پیچیده اس از همه چی میخوان سر در بیارن کنجکاوی به شدت زیادی دارن ولی در عوضش حس میکنی یه مرد کوچیک همیشه پیشته قوت قلب میشه برات در برابر همه ازت دفاع میکنه خودشو برات لوس میکنه هزار تا چیز قشنگ هست که بخوام بگم من خدا صلاح دونست دوتا گل پسر بهم داد تو راهیمم پسره و از یه لحاظ خوشحالم هم تک دختر خونه خودمم هم خونه بابام🤭❤️

هم دختر هم پسر حس خیلی قشنگیه مثلا پسر دهنتو اول سرویس میکنه بعد میاد بغلت میگه ناراحت نشو 😆دختر هم ناز و لوسه

من چون دو تا داداش کوچیک تر از خودم دارم خیلییی شلوغ هستن تصور میکنم پسر منم مثل اینا بشه من دق میکنم خلاصه امیدی به بچم ندارم اروم با ادب باشه 😑

من احساس میکنم پسرها نقش حمایتگر دارن نسبت به مامانشون

خعلی خوبه بهت قدرت میده اصلا یه دنیای دیگه داری در کنارش مغزتو میخوره بیشتر اذیت میشی ولی ارزش داره بزرگ بشه خعلیییی کمکت میشه

منم واقعا نمیتونم تصور کنم پسر داشتن چه شکلیه

ولی خیلی باحاله ی پسر کوچولو که ادعای قدرت میکنه ومیخواد ازت مراقبت کنه
توی کاراکمک میکنه
من که کلی لذت میبرم
الانم پسرم وباباش باهم از من ودخترم مراقبت میکنن

صبح پسرم بهم گفت مامان بزرگ شدم ماشین میخرم میبرمت دکتر🥺🤩پسر دار شدن همینجوریه یا صدام میزنه میگم بله میگه بگووو جان،بگووو عشق من🥺من ملدم براش

خیلیییییی خوبه اصلا دنیای دیگه ای دارن
اینقددددد پسرم مامانیه
اینقد لوسم میکنه
البته بهم نمیگه مامان اسممو صدا میزنه
تو خونه راه میره داد میزنه عشششششق من کییییه
خووووشگل من کیهههه
سنبل من کییییه
بلبل من کییییه
دقیقا رفتارای باباشو انجام میده😂
چون شوهرم همینجوریه
خیلی ملوس و ناز و مهربونع خیلیم تخس و بچه پرو😂😂
حاضر جواب حرص در بیار

عالیه ولی عقلتو از دس میدی گلم آرامش بی ارامش😂
ن واقعا اینطور نیست خوبن حس میکنم پسرا از دخترا ارومترن😂
پسرا خیلی حساسن خیلییی🥲

سوال های مرتبط