خوش به حالت من دیگ دارم گیر میکنم اینور اونور 😑
ژنتیکیه بیشتر ولی برا منم زود بزرگ شد
من الان 7ماهه هستم عزیزم شکمم الان مشخص میشه یکم بچع داخل پهلومه . مهم سلامتیشه عزیزم . سونو هم رفتم گف وزن بچت خوبه نگران نباشید مهم بچس شکم مهم نیس
منم هنوز هیچی ب هیچی😂🤦🏻♀️
خواهر منم هنوز اونقدری ک انتظار دارم در نیاوردم😅😅اصلا کسی متوجه نمیشه باردارم
من از۳۰هفتگی اومدبالا،عجله نکن
از ۲۸ به بعد
من از ۳۰ هفته در اومد شکمم تازه
البته تو دخترم شکمم خیلی کوچیک بود
من ماه آخر راحت شیو کردم رفتم بیمارستان تو این اصن نمیبینم
شما احتمالا از اونایی هستی که از ماه هفت هشت یدفه شکمت بترکه😁😁
من از 5 ماهگی در اومد از 8 به بعد زیادی بزرگ شد 😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.