خانما کی به بچه اش شیر خشک ببلاک میده؟؟ خوبه یا نه

۵ پاسخ

من هم بلاک دادم هم اپتامیل بچه من دو سه سری اولی که بلاک خورد بالااورد بعدش دیگه درست شد بهشم ساخت تا دوتا قوطی ام خورد

من میدم .خوبه

من میدم تا الان ک خوب بوده

من ای آر شو میدم راضیم

من تازه امروز خریدم هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی