۶ پاسخ

نمیتونیم تاخونه حتی پدرومادربریم ازترس اینکه ازجایی ردنشیم چیزی بشه

من ک دیگ روح وروان ندارم رسمازندگی نداریم 💔

شاید تا چند هفته دیگه☹️

منم امیدوارم خیلی زود تموم شه. از این همه ترس و استرس و سروصدا خستم

واقعا خیلی سخته
ان شا الله هرچه زودتر تموم بشه هرچه زودتررر

ایشالله اخر فروردین

سوال های مرتبط