نمیتونیم تاخونه حتی پدرومادربریم ازترس اینکه ازجایی ردنشیم چیزی بشه
من ک دیگ روح وروان ندارم رسمازندگی نداریم 💔
شاید تا چند هفته دیگه☹️
منم امیدوارم خیلی زود تموم شه. از این همه ترس و استرس و سروصدا خستم
واقعا خیلی سخته
ان شا الله هرچه زودتر تموم بشه هرچه زودتررر
ایشالله اخر فروردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.