دوبار شیر خودت یه بار شیرخشک. دکتر اینطور میگفت من آخرش 5ماهگی شیرخشکی شد
بیشترشیرخودم ومیدوشیدم اگه کم بود شیرخشک میدادم
من هر دو ساعت ده تا سرنگ پر شیر خودمو میدوشیدم میدادم شیر خشک هم هرچی بیشتر بخوره جیش کنه بهتره
روزی دوبار ۳۰ سی سی
من روزی دوبارمیدم بیشترسینه خودمومیدم
هرموقع بچه گرسنه باشه ۳۰درجه میتونی بدی.هرچی بیشتربخوره بیشترمدفوع میکنه وزردیش زود میادپایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.