۶ پاسخ

دوبار شیر خودت یه بار شیرخشک. دکتر اینطور می‌گفت من آخرش 5ماهگی شیرخشکی شد

بیشترشیرخودم ومیدوشیدم اگه کم بود شیرخشک میدادم

من هر دو ساعت ده تا سرنگ پر شیر خودمو میدوشیدم میدادم شیر خشک هم هرچی بیشتر بخوره جیش کنه بهتره

روزی دوبار ۳۰ سی سی

من ر‌وزی دوبارمیدم بیشترسینه خودمومیدم

هرموقع بچه گرسنه باشه ۳۰درجه میتونی بدی.هرچی بیشتربخوره بیشترمدفوع میکنه وزردیش زود میادپایین

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی