۵ پاسخ

برا من بدرد نخورد

من دیشب قطره بیلی استاپ دادم بچم دلپیچه گرفت اصلن اروم نبود خیلی گریه می‌کرد و بیقرار بود

دخترمن ۱۵ بود نئوناستر دادم‌خوب شد

من ندادم بهش
عدد رسیده بود ۱۶ بردم دکتر یه قرص داد گفت داخلش مایع بود با شیرت ترکیب کن بده بهش
پنج روز دادم و دو روز دستگاه گذاشتم شد ۱۰

اول رو ۱۰ بود چندروز قطره دادم رفت رو ۱۳ 🤦‍♀️
دیگه بردم بستریش کردم

سوال های مرتبط