۲۴ پاسخ

من زدم ۲۳۰۰

خوبه بنظرم من اینجا گفتش ۵۵۰۰

بنظر من خوب گفته من خودم یه هفته پیش رفتم انجام دادم 3تومن 1500ترمیم

من خواستم برم گفت۳۲۰۰

جایی برو که میشناسی
من یه جا رفتم و خیلی راضیم
اگه میخوای شمارشو بدم

چقد کم اینجاشش تومنه

نه ۲۷۰۰ الان چیه مفت گفته

من میخواستم برم‌گفت۶۹۵۰که جنگ شد نرفتم دیگه

ن عزیزم منم همین قیمت رفتم ترمیم هم ۳۰۰ گرفت

نه خیلی خوبهههه من دوسال پیش دو تومن دادم

من ۴ سال پیش ۲/۵ دادم ب شدت راضیم ن پخش رنگ داد نه رنگش عوض شد .اگر از کارش مطمعنی برو چون خیلی داره مناسب میگیره

خیلی خوبه گفته مفته

نه بابا عالی میگه دوسال پیش این قیمت بود

چ خبره
خیلیِ ک‌

نه خوبه

کدوم سالن

نه‌خوبه جای ما ۴ تومنه

من ۱۳۰۰دادم به نظرم زیاد خاسته

خوبه من یه جا قیمت کردم 5900 گفت

والا من از ۵۰۰ تومنم دیدم تا ۵۵۰۰ بعضیا پول جا شونو میگیرن

من ۳ دادم

نه بنظرم خوبه اگ کارش حرفه ای باشه

این قیمتا هست

نه خوبه شهر ما ۳۵۰۰

سوال های مرتبط