من زدم ۲۳۰۰
خوبه بنظرم من اینجا گفتش ۵۵۰۰
بنظر من خوب گفته من خودم یه هفته پیش رفتم انجام دادم 3تومن 1500ترمیم
من خواستم برم گفت۳۲۰۰
جایی برو که میشناسی
من یه جا رفتم و خیلی راضیم
اگه میخوای شمارشو بدم
چقد کم اینجاشش تومنه
نه ۲۷۰۰ الان چیه مفت گفته
من میخواستم برمگفت۶۹۵۰که جنگ شد نرفتم دیگه
ن عزیزم منم همین قیمت رفتم ترمیم هم ۳۰۰ گرفت
نه خیلی خوبهههه من دوسال پیش دو تومن دادم
من ۴ سال پیش ۲/۵ دادم ب شدت راضیم ن پخش رنگ داد نه رنگش عوض شد .اگر از کارش مطمعنی برو چون خیلی داره مناسب میگیره
خیلی خوبه گفته مفته
نه بابا عالی میگه دوسال پیش این قیمت بود
چ خبره
خیلیِ ک
نه خوبه
کدوم سالن
نهخوبه جای ما ۴ تومنه
من ۱۳۰۰دادم به نظرم زیاد خاسته
خوبه من یه جا قیمت کردم 5900 گفت
والا من از ۵۰۰ تومنم دیدم تا ۵۵۰۰ بعضیا پول جا شونو میگیرن
من ۳ دادم
نه بنظرم خوبه اگ کارش حرفه ای باشه
این قیمتا هست
نه خوبه شهر ما ۳۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.