۵ پاسخ

نامه داده که بری بیمارستان ایودی رو درلیاری یا سقط کنی؟؟

نه عزیزم اینکه تو دست بچه بوده توهم
شما میری احتمالا دستگاه و در بیارن برات

عزیزم چنساله آیودی داری؟چکاب اینا را مرتب میرفتی؟من چهار و نیم ساله آیودی دارم بدون جلوگیری باردار نشدم

من مامانم برادرمو تو دستگاه باردار شد که وقتی فهمید باردار هست دستکاهو برداشتن

اشکال نداره من خالم‌بچش دستگاه تو دستش‌بود دنبا اومد 😸

سوال های مرتبط