۶ پاسخ

مولتی ویتامین کلا بد مزه اس پدیابست بهترین مارکشه بنظرم زوری بده 😂

من یبار پدیابست بهش دادم ۱۰ بار بالا اورد بیچاره . امروز مال بهداشت تاپ ویت دادم بهش تقریبا ۳ ساعتی میشه تا الان خوب بوده واکنشی نداشته . ولی هر مولتی بهش دادی جدا آهن بده چون آهن داخل مولتی اونقدری نیست که بشه روش حساب کرد ریسک نکنی

ویوا کیدز

پسر منم دوست نداشت من آويفر ميدم اهنم داره ديگه جدا جدا نميدم

بیبی چویز عالی

دخترمنم دوس نداشت
بیبی جویس گرفتم خوبه

سوال های مرتبط

مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی