۸ پاسخ

کیدزی دکترش داده زینکم داره اسانسشم لیمو هست

اره بدمزه ویواکیدزم شنیدم بد مزس من یک ویزی دیگ یورویتاله مزش بهتره خوردش

ویواکیدز

خانما قطره مولتی رو باید حتما بخورن؟از چندماهگی؟

ویواکیدز

بیبی جویس

اویفر

من ویتامیکس میدم پرتغالی میخوره

سوال های مرتبط