مبارکه عزیزم ان شالله به خوشی استفاده کنه🥰
ولی واقعا خودت تو این اتاق سرگیجه نمیگیری؟ اون بچه یکم فضای خالی هم نیاز داره برای بازی به خدا چرا اینقدر چیزی میخرین اتاقو شلوغ میکنین😵💫🤦♀️
مبارکه عزیزم ولی بهتر نیست اسباب بازی کمتر میخریدید ؟ این بچه تا چشم باز کنه انقد وسیله بازی دورش ببینه دگ با چیزی نمیتونید قانعش کنید . کلا اسباب بازی بهتره که وقتی بچه عقلش کشید و با انتخاب خودش در حد یکی دوتا هر ماه خریداری بشه . که هم قدر دان باشه هم توی نگهداری کوشا باشه و ذوق کودکانش فعال و اکتیو بمونه .
از نظر روانشناسی بهترین حالت همین که گفتم هست .
بنظرم همین حالا هم همشو جمع کن و از دو سه سالگی به بعد هر موقع صلاح دونستی یکیشو نشونش بده
ولی بهت پیشنهاد میکنم اسباب بازیا و وسایل بازی که براش گرفتی جمع کنی و هر دفعه به عنوان کادو بهش بدی چون بچه ها متاسفانه وقتی همه چی تو دیدشون باشه هم کمال گرا میشن هم دیگه از چیزی خوشحال نمیشن هم قدر داشته هارو نمیدونن تبدیل میشه به وظیفه اینو به عنوان روان شناس میگم نه قصد فضولی وگرنه قطعا ادم دل میخواد برای جیگرگوشه اش همه چیز بگیره
ماشاالله چه قدرم زیاد گرفتی مبارکت باشه عزیزم یه کمیشو میزاشتی بعد از بدنیا اومدن بچه می گرفتی یا واسه تولدش چه خبره دیگه الان بعدش لذتی نداری که
ای جانننننن مبارکا
خوش بحالت
ما یه دو سه دست لباس تونستیم براش بخریم
شما این همه....
مبارکه🤩ان شاءالله به خوووشی
اع کالسکه و کریر منم همینه فقد طوسی چقدر گرفتین؟
مبارکه 🥰
ای ننه دیگه مامانش این جهازه سیسمونی نیس
.....
.......
......
.......
......
......
مبارکت باشه ان شاءالله ❤️ به شادی و سلامتی
مبارکه
مبارکه گلم
چرا یه شکلی چیدی انگار فقط یه طرف اتاق جا هست؟
.....
به خوشی استفاده کنه عزیزم
مبارک باشه عزیزم
.....
مبارکه
.....
.....
......
.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.