از بچگی
من دخترم کولیک نداشت راحت بودم
از ۵ماهگی رو تختش خوابید
من ي روتين براش درست كردم
هر روز ي تايمي توو ي مكان مشخص و ثابت رو تخت
نور اتاق رو كم ميكردم
شيرشو درست ميكردم ميدادم بهش
پستونكشو ميدم بهش
ميخوابه
پسر من از روزی ک ب دنیا اومده تنها میخابع تا حالا پیش نیومده بغلم بخابه
همین الان میخواستم اینو بپرسم 😑😅
با پستونک
با شیشه و پستونک اگ بخورن☹️
بچت پستونک میخوره؟
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.