من از معاینه خیلی میترسم میشه بگید چجوریه ؟ خیلی درد داره؟

۶ پاسخ

من سقط که داشتم
یه بار معاینه شدم خیلی بد بود 😑
ماما گفت بشین معاینه کنم فکر کردم میخاد ببینه فقط

مث رابطس دردش

نه عزیزم تو ی بارداری فرق داره درد نداره

من به هیچکس اجازه نمیدم حتی دکتر مگر تا زایمانم

منم خیلی دردداشتم معاینه لعنتی

معاینه چی منظورته؟

سوال های مرتبط