من سقط که داشتم
یه بار معاینه شدم خیلی بد بود 😑
ماما گفت بشین معاینه کنم فکر کردم میخاد ببینه فقط
مث رابطس دردش
نه عزیزم تو ی بارداری فرق داره درد نداره
من به هیچکس اجازه نمیدم حتی دکتر مگر تا زایمانم
منم خیلی دردداشتم معاینه لعنتی
معاینه چی منظورته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.