۷ پاسخ

شکلاتی برند تونی و خاکستری برند پرسونال و اکسیدان ۶ درصد

اره قشنگه ببین چی ب صورتت میاد

منم فردا قراره با دکلره موکایی کنم میگن قشنگه

من پیام دادم ب ارایشگرم الان واسه موها خودم
فامیلمونه جواب میده هر چی گفت بهت میگم

من زدم عاالی شد راضیم

من پارسال انجام دادم. این ترکیب یه رنگ کار بهم داده
رنگ ۷/۱۱ و ۷/۲۱ با واریاسیون دودی قاطی کن
با اکسیدان ۶ درصد
اون ۷/۲۱ از رنگ های مرواریدی هست بعد مقداری خیلی کمتر باید بریزی

منم قرارع برم چهارشنبه رنگ کنم موکایی بدون دکلره البته ایشالا ک خوب در بیاد 🥴

سوال های مرتبط

مامان جوجه بهاری. مامان جوجه بهاری. ۳ سالگی