افت زده بچت ندیدی لپاش هم هست گناه داره
شاید برفک داره..حتما ببرش دکتر
اخ بگردم بچه افتداره رو لپش ندیدی مگه؟نیستاتین بزن
آفت افتاده احتمالا..
آفت زده عزیزم از داروخونه دارو بگیر بمال
داره دندون در میاره
دهنش هم آفت زده قطره نیستاتین بزنین دهنش
ببرید دکتر ب نظرم
داخل لپشم سفیده که
یکم استامینفون بمال ب لثه اش
بخاطر دندون سخت در میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.