زیر بخیه ات گلوله گلوله نشده اصلا؟
از من یکم زیر دستم گلوله هست فشار میدم
من دیدم بعضی از مامانا ازین گرفتن راضی بودن
دکترم برا من افکتوهیل داد خوب بود برام ی طرف بخیم ک خیلی خوبه اصلا دیده نمیشه ی طرفش انگار عمیق تره برشش اونم داره هی بهتر میشه
مارکش که خوبه ولی من اصلا چیزی نزدم روز
منم خریدم ولی نزدم اصلا
بخیه رو بکش بعد
از دکتر سوال کن
بعد اینکه بخیه کشیدی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.