۶ پاسخ

شیر خوشک کمکی بده منم تولد دخترم ۳ بود کمکی شروع کردن روزی دو وعده میدم تایپ‌ مو نکا کن

دختز منم کلان ۳‌ماهه وزن‌نگرفت

عادیه گلم خوبه

عزیز من چکاب بردم دخترمو دکترش گفت ماه اول مثلا 1300 اضافه میکنه ماه دوم 900 گرم ماه سوم نیم کیلو .... همینجور وزن گیری به طور طبیعی کم میشه نگران نباش

عزیزم شاید ماه قبل ترازو خراب بوده وزن رو اشتباه گفتن
چون میگن بچه ها ماه اول یه کیلو اضافه می کنند

میگن سه ماهگی اشتهاشون کم میشه درسته؟

سوال های مرتبط