۶ پاسخ

اصلا از این فلزی ها نگیر من میز جلو مبلی دارم زود سیاه میشه استیل نیستند الکی میگن استیل هست ولی نیست

خوشگله ولی خیلی سخته روش نشستن غذا خوردن یجورایی تعادل نداره

من دارم خیلی خوبه راضیم کم جا هستن

رو اینا اصلا نمیشه بشینی به راحتی غذا بخوری

اینا خیلی کم جا هستن اندازشون کوچیکه فک کنم مناسبت باشه

خیلی قشنگه
فکر نکنم خیلی جاگیر باشه ها

سوال های مرتبط