۵ پاسخ

طبیعیه
مث کتری قلقل میخوره😂

نفخه یاهمون کولیک

سلام عزیزم کلا نوزادا همینطورن عادیه چون روده هاشون ضعیفه هنوز منم پسرم همینطور بود مخصوصا شبا و بی‌تابی هم میکرد دلدرد میشد بردمش دکتر دارو داد بهش گریپ میکسچر وی قطره دیگه

پسر منم همينطور بود هنوزم بعضي وقتا شكمش صدا ميده پرسيدم گفتن طبيعيه چيز خاصي نيست

نفخ داره حتما

سوال های مرتبط