۲۴ ساعت نگه میدارن
اگه شرایطت خوب باشه ۱شب نگه میدارن
هم مادر هم بچه باید شکمشون کار کنه
منو بخاطر اوضاع جنگی سریع مرخص کردن
تا شب نگه میدارن مگر اینکه مثل من با رضایت شخصی مرخص بشی
نه 24ساعت تحت نظری
من دو بار تا حالا سزارین شدم. یه شب نگه داشتن. بستگی ب حال عمومی ت داره
والا من چون فشارم بالا رفت پنج روز بستری بودم
انشالله سر این دومی اینجوری نشم
من که سزارین کردم با رضایت شوهر مرخص میکردن
نگه میدارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.