مامانای سزارینی جای بخیه ام اوکیه؟

تصویر
۶ پاسخ

خوبه دیگه سزارین همین میشه خب منم اینجورم بادافتاده واژنم

چاقی لایه کرده

شکمتو بده بالا با روسری یا شکم بند عرق نکنه

چن روزگی باید برم بکشم بخیه هامو؟

عالیه

اره👌

سوال های مرتبط