سلام مادرا ...‌عادیه بچم همش خوابه؟

۵ پاسخ

عادیه خواهر منم همین درد رو داشتم ولی درد نبود روال همینه بچه باید بخوابه

اگه زردی نداره عادیع

هردوساعت حتما شیرش بده قندش نیفته حتی اگه خوابه بیدارش کن

اره نوزاد اوایل فقط میخوابه

تا یه ماهگی یا ۴۰ روزگی کلا خوابه بعدش دیگ نمیخوابه دهنت سرویس میکنه میگی کاش بخوابه😂

سوال های مرتبط

مامان الياس💙 مامان الياس💙 ۱۰ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۴ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی