۱۴ پاسخ

اوووف درد مشترک

دختر من شیفتی گوشی منو پدرش و میگیره ندیم بهش پرخاشگری میکنه ولی درکش میکنم کلافش مهد میرفت نصف روز کلاس میرفت بیرون بودیم الان کلا خونه ایم مگر واس خرید بریم بیرون

دختر من از اول جنگ اینطوری شده حس میکنم عصبی شده زیادم خونه میمونه

هرچی بیشتر به روشون بیارین بیشتر میشه لج بازییشون و کارایی که نباید بکنن
هرچی بی تفاوت تر راحتر

دختر منم دقیقا تا مثلا میگم اسباب بازی تو جمع کن دیگه .یه عالمه گریه ی بی خودی می‌کنه هی گریه گریه گریه سر چیز الکی خسته شدم واقعا

پسر منم تو همین شرایط هست این سن خیلی اذیت دارن

و پسر من....

فکر کنم واسه سنشونه چون همشون تو این سن بهانه گیرن

دختر من فحش نمیده ولی بشدت آذیت کن و رو مخ شده،دائم با من درگیره و از نظر روحی رو مخمه،فرستادمش ت. حیاط بابام بره حداقل یکم مغزم استراحت کنه ۶دقیقه بعد اومد،،،،یکم هم بهانه پدرش رو میگیره مااومیدیم خونه بابام...

فوشای مردونه یاد داده بهش

دختره من عمش کلا فوش یاد داده میگه قورومساخ وخیلی حرفای دیگه منم سره این حرفا باهاش بحث کردم دعوامون شد

پسر من حرف زشت ک نمیزنه
ولی بشدت پرخاشگر و نق نقو شده و حرفی بر خلاف میلش باشه یکم دستش هرز میره

برا منم اینطوره
دو تا حرف بد یاد گرفته همش میگه به همه میگه
تازه دست بزن هم پیدا کرده
پرخاشگر شده
شاید برا سنشونه

٤ سالگي واقعا اذيت دارن ميكنن 😭

سوال های مرتبط