دخترم همش زود به زود سرما میخوره چراا آخه 🥺

۴ پاسخ

پسر منم همینطور

چون ویروس تو بچه ها زیاد شده بچه ها همشون تند تر مریض میشن انگار

شیرخشک میخوره یا شیر مادر؟

پسر منم این چند وقت پشت سرهم سرما خورد

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی