بچه ها من در هفته چند بار پهلوهام درد میگیرن چرا اینجوری میشم؟

۳ پاسخ

من از ۲۸ هفته پهلو دردم شروع شد. پهلو راستم هم هست... یعنی دردش میکشه منو. فقطم کیسه اب کرم یه ذره جوابه... دکتر هم میگه طبیعیه بچه داره رشد میکنه

سردیت نکرده باشه

منم تازگیا اینجوری میشم گفتن بخاطر دوهوایی شدنه یعنی شاید سرما میخوریم ☹️

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری