من از ۲۸ هفته پهلو دردم شروع شد. پهلو راستم هم هست... یعنی دردش میکشه منو. فقطم کیسه اب کرم یه ذره جوابه... دکتر هم میگه طبیعیه بچه داره رشد میکنه
سردیت نکرده باشه
منم تازگیا اینجوری میشم گفتن بخاطر دوهوایی شدنه یعنی شاید سرما میخوریم ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.