بچه ها سونوبعد انومالی چیه و چند هفته میگیرن

۸ پاسخ

سونو رشد و داپلر نوشته برای من

بستگی به دکترت دارع منو گفته ۲۲ هفته دوبارع برم کلا هر ماه چکاپ و سونو میکنه

من چهارشنبه رفتم ۲۱هفته البته دورنافم درد میکرد باز گفت به پشتش به منه

اینو داری خواهر

تصویر

28 تا 32 هس

وزن و رشد و خونرسانی هست ولی بستگی داره دکترت چی بنویسع
بعضیا. داپلر بعضیا بیوفیزیکال بعضیا هم ساده مینویسن

سنو وزن هفته ۳۱,تا۳۴

30هفته سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱۰ ماهگی