خانما راسته میگن ظربان بالا دختره پایین پسر؟

۱۰ پاسخ

نه بی ربطه

ن عزیزم ربطی ندارع

لارا ۱۶۲ بود

ربطی نداره من انومالی ۱۳۷ ضربان قلب دختر بود

ن ربطی نداره گلم

خیر
پسرم ۱۸۰ بود ضربانش

میگن ربطی نداره ولی خب برا دختر من ۱۸۴ بود

ربطی نداره

نمیدونم ایلیا ۱۴۷ بود اولین ضربانش

ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 ۲ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۸ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی