از ظهر نینیم تکون نمیخوره طبیعیه نگرانم

۷ پاسخ

مال من بسیار تکون میخوره نگرانم

شیر کاکائو بخور

از هفته ۲۸ به بعد تکون خوردناش مهمه هر چند بعضی از جنین ها خواب و بیداریش متفاوته دختر من امروز دو سه بار تکون خورده هر چند جوجه‌م خیلی تنبله بستگی به بچه‌ت داره عزیزم کم کم دستت میاد الگو های خواب و بیداریش

خب عزیزم شاید خوابیده. ما ادم بزرگا هم هر ثانیه نمیتونیم فعال باشیم

ولش کن دختر خابیده

طبیعیه جانم یه چیز شیرین شکلات کاکائویی چیزی بخور سمت چپ بخواب

وای دقیقان امروز نم چرا اعتصاب کردن

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی