فرزند آوری. فرزند پروری##

تصویر
۶ پاسخ

من اصلا اهل فیلم ایرانی نیستم
ب هیچ وجه
ولی خاتون رو دیدم
و از ته دل دوس داشتم🥀

شوهرمن عاشق این فیلمه،هنوز منتظره فصل دومشو بسازن

از این فیلم متنفرم چون مامانم نتونست تا آخرش بیینه🥺

خیلی قشنگه

آخرش خیلی غمگینه

اره قشنگه من دیدم

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۲ سالگی