خانوما این لباس قشنگه برا دخترم بخرم

تصویر
۱۳ پاسخ

منم خیلی طرحشو دوس داشتم گفتم سال دیگه این مدلیا میگیرم یکم بزرگتر شه قشنگ راه بره

اره عزیزم قشنگه اگ گرمش نشه فقط نمیدونپ سمت شما للبته چطوره ما دیگ بهار نداریم مستقیم میریم سر تابستون

اره خیلی قشنگه

دخترم داره زیاد تو تنش جالب نشد

اره خیلی نازه ولی بستگی ب جسه دخترتون داره فک کنم مناسب سه سال به بالا باشه

قشنگه خیلی عزیزم ولی مناسب سنش نیست به نظرم

قشنگه ولی برا سن 5 سال به بعد خوبه

قشنگه ولی واسه سن بالاتر

بله قشنگه،ببخشید از کجا میخرید؟

اره زیباس

خیلیییی

خیلیییییی قشنگ

اره خیلی توشگله

سوال های مرتبط

مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان فرنیا😜❤ مامان فرنیا😜❤ ۱ سالگی